Modernisering Musketon 8
bron: Bewonersplatform Samen Musketon
In de laatste nieuwsbrief schreven wij dat we graag alle gebruikersgroepen de kans willen geven om mee te kijken en denken of de ruimtes in de voorliggende varianten van de gemoderniseerde Musketon groot genoeg zijn en of alle groepen er programmatisch mee uit de voeten kunnen.
Inmiddels is duidelijk dat de varianten 1 en 3 doorgaan naar de definitieve besluitvorming van deze haalbaarheidsfase. Het stadsbedrijf en het Sociaal Beheer van DOCK hebben een ‘ruimteplanning toekomst’ (verdeling van de activiteiten over de geplande ruimten) gemaakt voor beide varianten waarin de activiteiten zo goed mogelijk zijn ondergebracht.
Wij willen deze planning graag met jullie doornemen. Dat is best spannend; want passen alle activiteiten wel?
Voor meer informatie zie de bijlagen en lunetten.nl en bollunetten.nl.
Jullie zijn welkom in Zaal A22/23 in de Musketon op:
A. 23 juni 15.00u – 16.30u of
B. 23 juni 18.45u – 20.15u of
C. 23 juni 20.30u – 22.00u
Maak je keus voor een tijdstip en geef je hier (graag voor 18 juni 12.00u) op: (klik op deze link en vul het formulier in)
We houden ons natuurlijk aan de Corona regels van de Musketon. We kunnen hooguit met 15 mensen in deze zalen. Als je niets van ons hoort rekenen we -op het door jouw gekozen tijdstip- op jouw komst.
Namens het bewonersplatform Samen Musketon,
hopelijk tot woensdag,
Inge, Hein en Lous
Bijlage: schetsen scenario 1 en 3 Vernieuwing Musketon